Knauf Insulation fortsetter å vinne prestisjetunge priser.
Nylig ble Knauf Insulation kåret til ”Supplier of the year” i den engelske byggebransjens svar på Oscar-utdelingen: Builders’ Merchants Awards.
Juryen så spesielt på leverandørenes satsing på forskning, relasjoner, tekniske og kommersielle innovasjoner samt strategisk markedsføring som gir konkurransefordeler for byggebransjen.
Lydia Sharples, kommunikasjonssjef for Knauf Insulation i Nord-Europa, var med under gallaen som ble holdt på Lancaster Hotel i London.
– Vi er overbevist om at sterke relasjoner til kundene er nøkkelen til suksess, både for oss og bransjen som helhet. Denne prisen er et bevis på at det harde arbeidet med engasjerte medarbeidere blir satt pris på, sa hun og fortsatte.
Godt tilbud
– Det er svært viktig at vi som leverandør fortsetter å gi gode tilbud for bygghandelen og deres kunder, både store og små.
Prisen var den andre på kort tid for Knauf Insulation i Storbritannia. Under Green Deal and ECO Awards 2015 i Manchester fikk Knauf Insulation prisen "Supplier of the Year". Begrunnelsen var at Knauf Insulation ikke bare gir kundene enestående service, men at de også bidrar positivt til miljøet og lokalsamfunnet.
Tidligere i høst var Knauf Insulation dessuten nominert i klassen ”Best use of Private cloud 2015” da BIMobject Awards gikk av stabelen i Milano.